Tillandsia Matudae

- Nome Botanicu: Tillandsia Matudae L.b.sm
- Nome di famiglia: Bromeliaceae
- Steli: 2-12 inch
- Temperatura: 5 ° c ~ 28 ° c
- Altri: Luce, umida, frost-gratis, tolerante di seputa.
Panoramica
Descrizzione Produdu
Tillandsia Matudae: L'aria-yu-yu di una pianta fora di stu mondu
Tillandsia Matadax: Descrizioni è Maestsistiche
Tillandsia Mataudy, cunnisciutu scientionia cum'è Tillandsia Matadae L.b.SM., hè nativu à regione da Oaxaca è Chiapas in Messicu à Guatemala. Questa bromeliad hè carattarizata da a so foglie ridged, arcu chì sò densamente coperti cù picculi scali, dendu un culore verde luminoso. E foglie, misura finu à 37 centimeteri in Lenge in Lombardanti, ùn ci crescenu micca in una manera di a piatti basali, currispingue cum'è tentaculi.

Tillandsia Matudae
U fioru di u fiore di Tillandsia Matudae stà drittu, cun un inflorescenza cumpattu, frost-cum'è l'altezza di una altezza di 33 centimetri. Chjesa carattere 10-12 tarteri verdi ligeri, ogni centimetori longa, intornu à fiori purpuri. L'envelope florale hè Viola, mentre i bracture più chjucu sò marroni, è i fiori emette un piacevule fragrance. A periodu di cultulamentu per finu à Matadue hè estensivu, Avertura à quattru mesi cù spirera cuntinua da a primavera in u autunno.
Cultivazione essenti interenti per Tillandsia Matudae
-
Esigenze illuminazione Tillandsia Matudae richiede luce luminosa, indiretta per prosperà. Ci si deve esse postu in dui piedi di una finestra per evità di u sole direttu riceve ancu l'illuminazione ample. Per a crescita ottima, posiziona a pianta menu di un pede da una finestra di u sudu.
-
Linee Guida L'acquarellu deve esse moderatu, cù a pianta chì hè spritude 2-3 volte à settimana. In zoni caldi è secchi, più frequenti ùn pò esse necessariu, mentre sò menu possi in frontianu, più ambienti. Dopu l'acoriscenza, assicurateva una bona circulazione d'aria per prevene a pianta da u restu umitu per i periodi allargati.
-
Comunazioni di temperatura A temperatura di temperatura ideale per finu à Punoscania Mataude hè tra à 50-90 ° F (10-32 ° C). A pianta pò tollerà una larga gamma di temperature mentre ùn hè micca esposta à u calore estremu chì puderia causà u sole.
-
Umidità è l'asciugà Eppuru chì Tillandsia Matudae pò adattà à e cundizioni aride, preferisce l'umidità più altu. Dopu urdinatu, hè cruciale per secà a pianta, in particulare trà e foglie, per prevenzione di rot. Questu pò esse ottenutu invertendu a pianta per sguassà l'umidità di l'exczione è, se ne necessariu, utilizendu un fan gentile per l'asciugulu currettu.
-
Fertilizazione Durante a staghjoni crescente di aprile à uttrovi, sta pianta benefici da a fertilizzazione bi-mente cù un fertilizzatore di bromeliaad. Questu furnisce nutrienti essenziali chì sustenenu a crescita di a pianta.
-
Terra è potting Sta pianta ùn hè micca bisognu di terra per a crescita è pò esse muntata nantu à diversi supporti. Se in terra, aduprate una mossa di terra ben drenata chì conserva alcune umidità, cum'è Coco Coun o Sphagnum muschio.
-
Dormenza è a cura invernale A pianta pò entre in un periodu dormante durante l'invernu, cù a crescita ridutta. Aghjustate a frequenza di l'acqua per accoglie sta fase di riposu naturale.
-
Assicurativa è crescita esterna Tillandsia Matudae pò esse cultivata fora in e zone di Rudità USDA 9-11B. Hè indispensabile per cunsiderà e cundizioni climatichi lucali quandu decide di u piazzamentu esternu.
-
Divercompetti Comuni in Tillandsia Matudae A cura
1: I pianti di l'aria solu anu bisognu à l'aria per sopravvive
Questu hè un malinterpretu generalizatu. Eppuru chì l'aria di l'aria assorbanu l'acqua è i nutrienti attraversu e so foglie, anu sempre bisognu d'acqua regulare. In u salvaticu, rientranu in l'acqua di pioggia è a rugiada matina, è in paràmetri interni, anu bisognu di l'idratazione manuale.
2: i pianti di l'aria ùn anu micca bisognu di assai luce
E piante aerei inseme in luce bianca luminosa è indiretta piena-spettru à pienu spettru à parechje ore à ghjornu. Lasciallu in i zoni più scuri pruvucanu e piante à decline gradualmente è eventualmente mori.
3: I pianti di l'aria anu da esse piantatu in terra o un altru sustrato
E piante aerei ùn anu micca bisognu di terra; E so radiche sò solu per ancorà è ùn assorbe micca acqua o nutrienti. Ponu esse simpliciamente pusati nantu à qualsiasi superficia senza esse piantatu in terra.
4: I pianti di l'aria mureranu dopu fioritura
Dopu terri, a pianta di una pianta di aria pò di una aria pò di una aerea, ma produce Nuvelli cresci o "Pupi" chì si svilupperà à e piante full-cultivi. Cù cura curretta, e piante di l'aria ponu essenzalmentu indefinitu per via di stu prucessu di pupi.
5: una basa marrone nantu à una pianta aerea indica rot root
Alcune spezie di Tillandsia Naturalmente micca base marrone, allora sta colorazione ùn sempre signalia un prublema di salute. A salute di a pianta deve esse determinata da se a basa si senti ferma è e foglie sò intactu.
6: i pianti di l'aria sò tossichi à i misgi è i cani
E piante di l'aria sò cunsiderate micca tossichi à i misgi è i cani. Tuttavia, hè megliu di guardà fora di portu di animali di animali per prevene i danni à e piante.
7: I pianti di l'aria anu bisognu à esse annunziatu ogni ghjornu
Mentre u misting pò esse parte di a rutina di l'acqua, ùn hè micca necessariu fà dunque ogni ghjornu. Hè cunsigliatu di mullà e piante di l'aria ogni dui settimane per i risultati megliu.
8: I pianti di l'aria necessitanu ambienti di l'umidità alta
Eppuru qualchì spezia di e piante d'aria preferiscenu umidità più altu, micca tutti. L'umidità extra o l'acqua lasciata nantu à e foglie pò creà un ambiente ideale per i Fungi Dannusu.
Infine, ricordate chì Soandsia Matudae, Cum'è tutte e piante di l'aria, hè un aghjuntu unicu è bassu in u vostru giardinu o in casa. Partenu un touch of the exoticu cù minimal fuss, facendu perfetti per a cunvenzione di a pianta chì preferenu un pocu menu verde in a so vita. Cù a cura ghjusta, queste piante ponu prosperà è diventanu una pezza di cunversazione induve sò affissati.