Schefflera Aroreicola

- Nome Botanicu: Schefflera Aroreicola
- Nome di famiglia: Araliziuae
- Steli: 10-25 pollici
- Temperatura: 15-24 ° C
- Altru: Ombra-tollerante è preferisce e cundizioni umiliali.
Panoramica
Descrizzione Produdu
A vita grazia di a Schefflera Arboricola
Ritratto naturale di Schefflera Arboricola
U Schefflera Aroreicola hè un arbusto appartenendu à a famiglia Araliaceae è u genus Schefreri. I rami sò senza capelli; E foglie sò obloncenu-elittiche o raramente allungata, cù una basa in forma di cunei in forma di wedge, margini indebitu, è senza capelli da i dui lati; L'inflorescenza hè in forma di umbel; I pedicles sò risparmii coperti cù capelli stellati; I fiori sò bianchi, cun un tubu calyx quasi tuttu; i petali sò senza capelli; Ùn ci hè stile; u fruttu hè guasi sfericu; U periodu di terrizione hè di lugliu à cù uttritore, è u periodu di furtuna hè di settembre à Novembre. Hè chjamatu "Schefflera arbéicola" perchè e so foglie sò altermate, ripubu in palme, generalmente cù sette fogli, è e foglia di foglia sò Oblong-ilglittica.

Schefflera Aroreicola
U ballu di u calore è umidità: a zona di cunfortu di Schefflera Arboricola
U Schefflera Arboricola Preferisce un ambiente caldu à HIDIDITÀ è ùn piace a sicura; Prospera in cundizioni caldi, è semi-ombre, evitendu u sole di u sole forte. Hà forte Vitalità, tolera poveri terreni in qualchificie, è spessu cresce epifilificallengamenti nantu à l'arburi, à altitudini di 400 à 900 metri in l'isula di Hainan. Crece bè in ambienti di terra chì sò ricchi in materia organica, avè pochi capi di terra, è sò ligeramente acidi; Hè tollerante di poda.
Sinfonia di u sole è di l'acqua
Hà una adattabilità larga per a luz di u sole, crescente bè sottu u sole pienu, u sole parziale, è semi-ombra. Quandu esposta à ample u sole, e foglie sò verdi luminose, è quandu u sole ùn hè insufficiente, u culore di foglia hè prufonda verde. Havi una fortezza adattabilità à l'acqua, esse tramindui secca è resistente umidità. I requisiti per a terra ùn sò micca strette.
Preludiu Invernu: U scupertu caldu di Schefflera Aroreicola
L'Schefflera Arboriculola, nativo per e regioni tropicale, presa in calore alta è d'umidità è hè abbastanza sensitivu per e temperatura inverno. Caise di cultivà quandu e temperature ambientate sottu à 10 ° C, è ùn pò micca sopravvivuà in modu cruculu, fàtta cruciale sopra a temperatura sopra a temperosa durante i mesi più frontiori. Durante a vaghjola, inverno, staggione, è primavera, pò pò esse furnita cun divertente fratellu ample, ma ci vole più di 50% shade in l'estiu per prevene scorch. Quandu si manteneva in interni, hè megliu pusatu in zoni cù luce luminosa, indiretta, cum'è e camere viventi, e camere, o studii. Dopu avè gesti per circa un mese, deve esse spustatu indottu à una zona ombreggiata cù cuntrollu di temperatura per un altru mese, eririzendu stu modu periodi perididi periodicamente.
U charmu orticultura di Schefflera Arboricola
A Schefflera arboricola, cunnisciuta per a so abitudine di arrampicata piuttostu cà a crocione Verde, deve sustene da un trellis o un camellicu per mantene a so bella forma unicu. Sta pianta hè una spezia di foliaggio سulente, ammiatu a so forma dicizza cristiantu, rami bianchi, rame delicata, è rinfrescendu l'apparenza, cù adattabilità forte. Hè assai adattatu per a piantazione è a borsa in parchi, e lingue, cortini, studii, per l'altri lochi simili. Pò esse adupratu ancu per scopi di verde è ornamentali à longu laterali. A varietà di foglia variegata, chì pò cresce più di dece metri d'altezza, face un arbulu cortinale eccellente. Ancu se hè una pianta photosyntetica, a so forte tologne s'hà purtata à u so usuru stessu in l'arrangementi puntati.