Piper Nigranh L.

- Nome Botanicu: Piper Nigranh L.
- Nome di famiglia: Piperaceae
- Steli: 2-8 inch
- Temperatura: 10 ℃ ~ 35 ℃
- Altri: Semi-ombre, hididità, terra ben drenata; Evitate u ventu è a secca.
Panoramica
Descrizzione Produdu
Piper Nigrum l .: Marvel Marvel è cultivazione estetica
Piper Nigrum l.: A "Cari" di a moda "di a natura
E foglie di Piper Nigranh L. sò assai ammirati per a so texture è u culore unicu. E foglie sò ovate o lanceolate, cun una texture spessa è liscia chì si prisenta cum'è s'ellu si crafted meticulosamente, esaminà una artistica naturale. Tipicamenti, a superficia di a foglia hè una blenda di u viola scura è verde-marrone, chì presente una stesa metallica matta distinti, chì hè l'origine di u so nome. L'emerspersed cù questi vini frutti grisgii-biancu chì creanu una aspettu texturosa, quasi musculare, aghjunghjendu un aria di l'eleganza è misteru.

Piper Nigranh L.
I vini sò chjaramente visibili, è i bordi foglie sò liscia o ligeramente ondulati, prestendu un sensu di fluidità à e foglie. I stalchi di foglia sò brevi è spessu rossi rossi, cuntrastanu brusgiamente cù i steli verdi. I nodi di steli allungati tipicamenti necessitanu supportu per cultivà verticale, mantene una postura elegante. Sutta luce, Piper nigrisum l. parte mostramu una qualità metallica unica lustru, postu se a natura è l'arte sò state perfettamente cumminate, ancu ancu ingaghjamentu u so valore ornamentale.
Una guida per cresce piper nigrum l.
Piper NigRUM L. ,, hè una vigna tropicale cù i requisiti ambientali specifici per a crescita ottima. Prisenta in cundizioni caldi, umidi cù terrenu ben drenatu è ample u sole. L'eventuale temperatura range hè 24 ° C à u 30 ° C. A terra deve esse fertili è profonda, cù un pH trà 5.5 è 7.0. Mentre preferisce pienu sole, e piante giovani anu bisognu di l'ombra parziale durante e prime tappe.
U Piper Nigrum L. Ci vole l'acqua regulare per mantene umidità di a terra ma hè sensible à l'acqua, chì pò causà rot. Inoltre, hà bisognu di strutture di supportu cum'è pelli o trellisi per i so vigneti per cullà è hè megliu cultivatu in una zona potile.
Quandu a pianta piena Nigrum L., sceglite un locu chì hè più giratu, sole, è ben drenatu, idealmente in un clima tropicale o subtropicu. A propagazione hè tipicamente fatta attraversu i cuttings, selezziunate sezioni sana cù e radiche o foglie aeree. Supportu e strutture cum'è i paletti di legnu o i grids devenu esse furnite per aiutà a crescita di u vign. Durante a stagione di crescente, applicà a fertilizante organiche o chimiche regularmente à scuntrà i bisogni nutritivi di a pianta.
Inspecciona regularmente e piante per pesti è di malatie, è aduprate pesticidi biologichi per u cuntrollu. Prunozione deve fattu dopu à cugliera di frutta, ritenendu dui terzi di a pianta per incuraghjà a crescita in l'annu dopu. U fruttu, chì gira da verde à rossu quandu era maturu, pò esse coltu è seccu per pruduce u pepo neru. Aumentate irrigazione durante e stagioni secca, ma riduce in l'invernu, affissendu nantu à a pioggia naturale à sustene a crescita.