Pupulando cù Giardini di casa per u so spettru di colori è di forme di pede, piante di famiglia pimentimontichi usite perperomia. Micca solu à pperemia piante à pocu mantenimentu patante di pocu di mantenendiu, ma anu ancu addians à diversi ambienti. A prima scelta trà e piante verdi interni per parechje persone hè queste. Tuttavia, Doppu più e so case è l'animali di mantene l'animali animali, a ghjente cumincianu à preoccupassi di l'effetti prubabii di queste piante nant'à tali animali cum'è i cani è i misgi è i misgi. Hè a peperomia dunque periculosa per l'animali?
Perperomia
A linea di Magnariaceee originale pò avè pruduttu a famiglia di pimentone. Eppuru, u genù a rperomia hè asstinta in culinariu cum'è u pile di culinariu è a aviaca, piante da peperomia sò mantenuti longu inrighjinose quant'è per manghjà. L'unicità di a peperomia hè definita da a so diversità è a bellezza. I so foglie ùn pò esse tondo, in furmatu à legni, ancu longu, variaingamente culore, è alcuni marcatura stranu. Queste caratteristiche facenu a perapomia a pianta decorativa ideale.
Perperomia piace à u paràmetru caldu, umidi è hè abbastanza versatile. Ancu se e più versioni ponu gestisce menu luce, sò assai adatti per i paràmetri indiani muderni cum'è a maiò parte di elli
Trà e cose chjave i pruprietari di l'animali cunsidereghja a sicurità di e pianta. Per i cani è i misgi, peppergrass hè furtunamente benigna. A cuntrariu di certe piante periculose chì puderia contaminà o irritate a pelle di pet, pepe mancanu alcuna chimica tossica. L'animali dunque ùn soffre micca di prublemi di salute serii duveranu entrenamente in cuntattu cù o manghjà pepegrass.
Molti misgi saranu abbastanza interessati da e piante indoor è ponu piuttà o ghjucà cù e so foglie. Tuttavia, per i misgi Peppergrass ùn hè micca dannusu. L'ingredienti chimichi in a pianta di paghjola ùn pruvucarà micca i prublemi di avvelenamentu o gastrointestinali, s'è i gasticci di pasqua in parechje foglie, ùn ci hè bisognu
Eppuru chì Peppergrass hè bonu per i misgi, si deve cunsigliu chì cunsumande troppu pezzi di vignaghjine pò purtà à prublemi gastrointestine minori. Manghjà troppu tanti foglie di paghje pò causà prublemi gastrointestinali in i misgi, quant'è manghjendu troppu erba puderia causà vomitu o diarrea in e persone. In casu chì u to gattu si manghja assai papippergrass in una volta, duvete monitorà strettamente, a so monitorà a so salute è, duverebbe quì, vede un veterinariu.
Inoltre una pianta adatta per i cani per i prupietari hè pavimassinu. Ancu se interessatu, i cani puderanu sniffà o masticà e foglie; Nisuna di a pianta di Peppergrass avissi causatu una reazione tossica. Peppergrass hè dunque una casa abbastanza ideale per e case cù cani curiosi.
I cani anu un sferente sistema digestivu di i misgi, dunque un alegru di pomi intelligente da u vostru cane ùn pruvucarà micca grandi prublemi. Overulading in l'erb, tradi, puderia causà prublemi gastrointestinali-in particulare in cani cun stomacu delicati. In casu chì u vostru cane manghja troppu foglie di a pianta, pudete nutà li lancià o soffre un pocu stomacu. In questu casu, ancu sì ùn ci hè micca una emergenza, pudete per ogni veteraria per assicurà a benvene di u vostru ghjacaru.
A parte di i cani è i misgi, parechje famiglie anu altre criature tali serpenti, uccelli, o picculi topi. Per queste criature, dunque, hè u papibellu sicuru?
Animali
Inoltre in salvezza per e case cumprese i rettili cum'è e lagarti, e tartarughe, o geckos hè pavimassinu. Queste piante ùn anu micca un tossicità per i rettili. Parechji abitati di rettile sò definitivamente adattati per a peperomia mentre fiorisce in paràmetri caldi, umidi.
BIRDES:
Inoltre micca tossicu per l'uccelli hè a peperomia. Sta pività pò esse vicinu vicinu à i casabelli d'uccello senza avè alcuna cunsequenza prevista da u partitu chì manghjanu.
Rodenti minori
Perperomia aiuta ancu picculi animali tali cobre è hamsters. Tuttavia, se i ratelli cunsumanu una lot di e foglie di e plicche, puderanu sviluppà prublemi gastrointestinali, assai cum'è l'altri animali. Pruvate micca di lasciallu nibble à troppu piante allora.
Ancu se a perperomia ùn hè micca dannusu per l'animali, parechje persone preoccupanu se a pianta puderia dannà l'omu. Fortunatamente, per l'omu Perperomia hè tutta non-tossica. Questu suggerisce chì, ancu se l'adulti chì vivi in casa toccu inadvertentemente o cunsumanu una quantità di pianta di a pianta, ùn ci sarà micca prublemi di salute significativa.
Cum'è qualsiasi pianta, però, pruvate à mantene e zitelli little da quella. Ancu se a pperomia ùn hè micca dannusu, zitelli anu sistemi digestivi diliciati cusì chì piglianu troppu di a pianta pò causà pocu disconfort.
Eppuru chì a peperomia ùn hè micca periculosa per l'omu o l'animali, ci sò parechje regule chì vi aiutanu à assicurà a cohabitazione armoniosa di piante è animali.
Verificazione frequente di u status di pianta hè impurtante.
Mantene e vostre piante sana puderia aiutà à riduce l'interessu significativu di i vostri cani. E vostre piante di e vostre peperomia deve esse sempre in grande forma; I pianti chjusi, gialli, o malati sò più probabili di catturà l'attenzione di i vostri cani.
Pone e piante in i prupietari di l'ambienti di i petre si trovanu difficiule.
Sì vi preoccupa i vostri cani dannu i vostri pianti, pudete stabilisce altu o in i lochi i vostri cani ùn ponu micca. In longu cù e vostre piante seranu guardate, a sicurità di i vostri animali domestici saranu assicurati.
Di solitu, mantene a zona di l'attività di a vostra matta di l'animali.
In casu, a vostra mascota a volte nibble nantu à qualchi foglie di a vostra pianta, fate cura di puliti rapidamente queste foglie dannighjati per evità di cunsumazione più.
Piante di peperomia
Micca solu visamente bella ma una scelta di pianta verde verde è preghjudiziu in e piante di permium ùn sò micca tossichi per i cani, i misgi è altri animali cumuni. Benchì perperomia ùn coast onda o animali, hè evertemente abbastanza impurtante per mantene a mantenimentu moderatu moderatu è una bona interazione trà l'animali è e piante. A strategie di gestione adatta assicuranu a coexistenza sana di animali è piante.