HoyA KERRII

- Nome Botanicu: Hoya Kerrii Craia
- Nome di famiglia: Apociclaie
- STARS :: 6+ piedi
- Temperatura: 10-27 ° C
- Altru: Luce luminosa, invernu caldu.
Panoramica
Hoya Kerrii, cunnisciutu cum'è Sweetheart Hoya, hè una vina a forma di pasta ammreata è fragranse, fiori di stelle, stagioni per u so app da rigalu è una cutiga romantica.
Descrizzione Produdu
Hoya Kerrii: U Caru di Casa
L'imagine una pianta chì pidva literalmente u so core nant'à a so manica - una pianta manica chì esune farm è romanciu cù ogni fiancu, foglia in forma di cagliaggi in core. Hoya Kerrii, affettuamente cunnisciutu cum'è u caru Hoya o Valentine Hoya, hè una sola pianta. Hè un tesoru tropicale nativu à i poterne di u Verdu di a Sudeste, induve tessite u so modu per via di i tronchi di l'amore in forma di cori cù i so noti d'amore in forma di cori. Cum'è un membru di a famiglia APOCIANAee, sta vigna perenne hè una lenta di travagliu assai stabile chì offre una bundanza di bellezza cù solu un toccu di cura.

HoyA KERRII
Caratteristiche morfologiche: foglie d'amore
L'allure di HoyA KERRII cumencia cù u so fogliame. Ogni foglia hè un cori succulente, un simbulu di affettu in una forma botanica. Sò spessi è lucidi, cù un tonalità verde vibrante chì pareva brillà cù a vita. Ma ùn hè micca solu a forma chì catturà u cori; Hè cusì chì queste foglie crescenu in coppia lustte a vigna, cum'è si eranu destinati à esse inseme.
Quandu a pianta righjunghja a matoria, pruredi più cà solu foglie-tell'ella. I fiori sò una sorpresa diliziosa, cluster di fiori in forma di start in biancu è rosa, cù una corona cintrali chì pò varià da u rossu à u borgogna. Questi fiori ùn sò micca solu una festa visuale ma ancu un fragrante, liberate un ochju dolce chì pò cumpone una stanza.
Abitudini di crescita è cura: tendendu à u core
Hoya Kerrii hè una pianta chì prospera in u calore è hè sensible à u friddu, chì facite un cumpagnu interoor perfettu per quelli in Zoni di USDA 11-12. Hè una pianta chì preferisce abbandunà a sfonda in a brossa luminosa, ghjunghje cù u sole senza risling le raghji di brusgià. Quandu vene à a terra, Hoya Kerrii hè particulari mix di una drenorazione ben dracagia chì permette e so radiche per respira e impedisce a stagna chì pò purtà à rotà. Acqua deve esse un ballu cù e stagioni, cù acqua più frequenti in a stagione crescente è un accostu cunservatore à l'invernu, quandu a pianta riposa.
Fertilizante Hoya Kerrii hè simile à l'alimentazione un pocu amatu un pocu di alimore va una longa strada. Un antivisiu equilibratu, fertilizante applicatu incaricatu durante a primavera pò incurisce a crescita è di a produzzione di quelli fiori chjachjati. Ma cum'è qualsiasi bona relazione, ùn hè micca solu di dà; Si tratta di sapè quandu si ferma, è Hoya Kerrii dumanda chì endenu di fertilizà durante i mesi invernali.
Propagazione è onori: u core cresce fonder
Per propagà Hoya Kerrii hè di capisce u veru significatu di pacienza. Hè un prucessu chì principia cù una sola foglia o un tagliu di tagliu, pusatu in terra chì hè stata preparata cù l'amore è a cura. Provu tempu per e radiche à furmà, perchè a pianta per principià u so viaghju da un unicu core à un core ladinu cun elli. Ma l'aspettta si vale a questa piccula inizi, una pianta chì diventerà un membru cellutu di u vostru giardinu interni pò cresce.
Malgradu a so apparenza delicata, Hoya Kerrii hè una pianta dura. Ùn hè micca tossicu à l'omu è l'animali domestici, facendu una scelta sicura per e case cù i zitelli curiosi o amichi di furgia. E mentre i so spine ponu offre un ligeru piattu se ùn hè micca manipulatu cù cura, hè un prezzu chjucu per pagà a gioia chì sta pianta porta.
U ricunniscenza di Hoya kerrii da a società reale orticul di urticali cù un "premianu di merrittu di giardinu" hè un testamentu à a so ricersa è bellezza. Hè una pianta chì dà è dà, offre i so foglie in forma di cori è fiori fragranti à quelli chì tendenu à ellu cù amore è cura.