Ficus Benghorensis Audrey

- Nome Botanicu: Ficus Benghalensis 'Audrey'
- Nome di famiglia: Moraceae
- Steli: 5-10 piedi
- Temperatura: 16 ° c ~ 26 ° C
- Altri: Luminosità luce indiretta, umida, u terrenu ben drenatu.
Panoramica
Descrizzione Produdu
La Grand Bany: fusical Benghice legatu a foglia di l'Audrey Audrey
Bungalow's The Banyan: una lettera d'amore di foglia à Ficus Benghalensis Audrey
Ficus Benghalens Ci cunnisciutu scientificamente santientificamente cum'è Ficusangogiese Fusical, Perte appartene à a famiglia Moraceae. Sta pianta hè nativa à u subcontinente indianu in l'Asia Sud. U Ficus Bengal hè un grande arbulu perenne chì ponu cresce finu à 3 metri d'altezza, cun rami impavurenti è numerosi robette aerei. Sti radiche aerei, inizianu, ponu scanzà, ponu rimettà in archivà, furmendu e strutture dol di pillariosa, chì cuntribuiscenu cantadica rapida di a caccia à pocu, umbrella à banyan. A scorcia hè marrone grisa; U fogliame hè densu, furnisce un ombre grossa, cù petioles coperti in capelli vellutati.

Ficus Benghorensis Audrey
E foglie sò ellittiche o ovate-elege-ellittiche, inversamente l'apex è apex puntata è una basa quasi circular, misura 4-10 cm di lunghezza. E foglie anu marghjini sanu o bordi largamente ondulati, sò semprici è alternati, cù una superficia verde, gustosa, lucida, è senza capelli.
Ficus Benghorensis Audrey, cunnisciutu ancu cum'è u bengale ficu, hà esigenze ambientale specificate per a crescita sana. Sta pianta preferisce luce luminosa è indiretta è pò tollerà u sole diretta di u sole in a mattina o a sera, ma deve esse prutettu da u sole duru da u sole di a foglia. U RENDENTA MOVEAL MEAL PER IMPREA DI A PIAZZA DAL BUGGAL COM FRANCEST 5-85 ° F (15-29 ° C), necessannu un ambiente caldu per mantene a so vitalità.
In più di a luce è a temperatura, u ficu di Bengala mideghja un ambiente umidiu, chì pò esse ottenutu un umidificatore o pusendu un bagnu d'acqua sottu à e cundizioni di crescita naturale. Inoltre, sta pianta richiede una terra aperta organica per mantene u tarrenu modiatu senza diventà waterloggged, dunque prevene u rotulu di acqua. A terra curretta è a gestione di l'umidità hè cruciale per a salute di a Fig Vale.
U Ficus Benghalensis Audrey: U fornitore di l'ombra di a natura è u fornitore di ombre sacru
Ficus Benghalensis Audrey, cunnisciutu ancu cum'è l'ica di Bengala, hè una pianta versata cù una larga gamma di applicazioni. Principalmente, hè una scelta pupulare per decorazione interiore per via grandi foglie grandi, verdi è forma grazia è un toccu di ambizzo tropicale à e vie è uffizii. In culturale è religiosa, The Bengal Ficus in l'India, danscu fìsì bon sacru è issa siti rilatide, usati in cerimonie sacri.
All'apporto, uica di Bengal hè valutata per a so capacità di furnda oba sustanziale, facci una scelta cumuna per piantava lundi strade, in parchi, parculi. Inoltre, serva scopi ambienti migliurà a qualità di l'aria attraversu e so proprietà purificazione di l'aria, chì pò aiutà à i sintomi cum'è irritori di u capu è respiratoriu. L'arburu hà utilizati ancu, cù u so legnu duru utilizatu per i mobuli, artigivi, è elle sò una di i fonti per a pruduzzione naturale.
Infomendo u bengalu Ficus hà un rolu in l'ecosisteu cum'è fonte d'alberghi, chì includendu uccelli, è roditori, chì si alimentanu di i frutti. In a medicina ayuriu tradiziunale, sfardi parti di l'arburi sò usati per trattà per trattà e malatie di a pelle,, febbre, mal di testa, è asma, autunità.