Velvet Alocasia Black

- Nome Botanicu: Alocasia Reginu A. Quidiziu
- Nome di famiglia: Araceae
- Steli: 12-18 inch
- Temperatura: 10 ° C-28 ° C
- Altru: calore, tolleranza secca, è l'ombra.
Panoramica
Descrizzione Produdu
A Mistera Alocasia Black Velvet
A retella vellutata di a foresta pluviale
Velvet Alocasia Black , u nome regale di u so genus, hè una pianta tropicale cù un touch di enena. Saling da i Pianu di portoghese Di l'Asia Ariente, ùn hè micca un straneru da u caldu, l'umidu, abrazione di a so patria, in particulari l'isula di Borneo. Sta pianta hè cum'è una seracoria misteriosa

Velvet Alocasia Black
Prospera in a jungla urbana
In u so habitat naturale, alocasia u velvetta neru aloca hè abituatu a luce sbulicata chì filtri à mezu à u cancentoru di e pioggia l'earistocrat evince U traduce questa preferenza à urban vita, cumming sott'à l'abbandunamentu gentile di illuminazione interni. Sta pianta hà un pollulu verde per a so capacità di trasfurmà ogni stanza in un reticu esoticu, tropicale, senza passaportu necessariu.
Una pianta per tutte e stagioni
Mentre ama u calore, l'Alocasia Black Velvet ùn hè micca unu per appughjate u nasu in u friddu di un uffiziu cundiziunatu o di a brisa assai ventilata. Hè a pianta equivalente di un sidekick fiduciale, pronta à purtà un pocu di e foresta pluviale à a vostra vita di ogni ghjornu, ùn importa a temperatura. Solu assicuratevi di mantene luntanu da i drafti diretti, cum'è u più duru di a giungla Royalty canta un friddu.
L'allure di e foglie di i vellutes neri Alocasia
A foglie Alocasia Black Velket ùn sò micca di stu mondu, cù una texture cusì soffice puderanu esse sbagliate per l'ale di una farfalla à mezanotte. Ogni foglia hè un ode in forma di cori, sbulicatu in un culore cusì profundo verde e fruntiere nantu à una piscina simile à una piscina di tinta à ballu di una quilla. L'argentu traccia cammini in traccia à traversu a superficia, cum'è se u fulminu era colpitu a notte di velvet, illuminendu i camini ammucciati di u cosimu. È quandu si vultò, e foglie revelate una misteriosa violiu, una tappa reale chì sussurra i segni di l'antichi fureste induve sta pianta hè una regina nativa.
I bisogni ambientali di u vellutu di u vellutu di u vellutu di u vellutu Alocasia
Alocasia Black Velvet hè una pianta chì ùn aspetta nunda menu di una corte reale di perfezione ambientale. Ella vole u calore di un sole tropicale, cun temperature chì fici fessesse un desertu invidiu, variendu da 1506 ° C (60-86 ° F). ,, Hè una sopravvivente intile, capace di aviser à u cancellu di una notte invernale à 10 ° C (50 ° F). Sta plantata chì si forma i raghji di u sole di u gentu di u dulce di luce indiretta, perchè era un poeta indiente chì preferite a sicurezza di l'ombrezza cù u scena di u centres. E cum'è una sigena di u mare, hà chjama l'abbracciu l'almadiu, almenu 60%, per mantene a so pelle viva.
AFOOLITÀ
Alocasia Black Velvet hè amatu da l'entusiasti di pianta indoor per u so culore di foglia impressiunante è cura faciule. Hè una pianta lenta chì pò aghjustà un toccu di flair tropicale à decoru indoor.
Malatie è pesti
Sta pianta pò scontre alcune pesti è e malatie, cum'è e manghjate è i miti di spider. E manghjati gode di a sabbia di a pianta di a pianta è ponu furmà una sustanza bianca, in polvere nantu à a pianta. Puderanu esse cuntrullati per sguassà cù l'alcohol o di l'introduzione di i predatori naturali cum'è ladybugs è lacewings. L'acelli spider si prossevanu in ambienti secchi, cusì crescente umidità pò aiutà à prevene a so infestazione.